she's me

Khamis, 10 Februari 2011

"mood aku"

assalammualaikum..ari ni mood aku trsangat lah baik!baik ke??ngee.........baik..study pun ok!no pick stop!aicheh..pe masalah lah minah ni!nak speak2 lak!hmm....pegi sekolah apa lg!jalan kan duty lah!dkat pagar...budak2 yg dtang lmbat pun diberi duty oleh mr.j jgak?mr.j???spa tu??haa...cikgu jasmin!....ksian khairil dan lain2 kna buat karangan 150 baris.tu lah dah thu kna dtang awal pegi plak dtang lmbt!..alamak!ksian je ea??jgan fikir bkan2 plak!especially asma & dylah..yg suka kna kan aku ngan c khairil tu..msuk klas je tgok2 asma ngan nasrul x dtang,ada date ke korg ni!hehe.joking k...suddenly!khairil ckap ngan aku"mcm ni ko mmber,bkan nak tolong aku tdi"eleh...poyo mamat ni..klau aku tolong dia buat krangan tdi gerenti aku skali kna sound!i'm sory goodbye lah khairil!hahahah...jahat aku ni...hmm...smua pmp ari ni pun ok!x pressure lah..bm,sej,math,tasawwur,sastera ada smangat lah aku nk blajar..ye lah...nak dekat2 spm ni...prepair lah awal2 nk kne revision blik!hmm...apa pun...mmg x bleh lupa apa yg dylah cite kat aku td!ko dah thu kau de awek!kau pgi share drink plak ngan pmpuan lain..cuba klau awek kau nmpak!!HEY MAMAT NI!!hmm..lntak ko lah..harap2 lah awek kau thu,..supaya dia x lbih mndrita dgan attitude ko,kalau aku place kt awek ko tu,mmg dah lma aku tinggalkan ko!kalau ko minum drink adik ko x pe gak!ini sbaya ngan ko!1 klas lak tu!!haih biak pi lah sama dia!!ok lah bye!tidying now!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan