she's me

Sabtu, 26 Februari 2011

"seminar antidenggi"

assalammualaikum..hari ni aku ada xtvt kat skolah....hmm..anjuran bdan pencegahan nyamuk aedes.badan pengawas je yg turut srta dlam seminar bebas denggi kat skj(c),di skitar kwasan selayang bharu..antara skolah yg trlibat..smk slyang bharu,smk darul ehsan,sk slyang bharu 1,sk slyang bharu 2 & skolah cina...lpas diberikan taklimat psal nyamuk2 ni...aku dan adik2 f 3 &4 pun mnjalankan x~tvt utk cri smpah srap yg brtakung dgan air dkat sekolah....ari ni aku btol2 rasa enjoy sgat..sir jamil pulak asyik snap pic  je...hahaah...thun ni aku last kt sekolah...aku pun ambik ksempatan brmnja2 dgan adik2 smua tu.perempuan ea....hehehe..mmg best la ngan korg,.....hmm...xtvt yg dijalan kan kumpul smpah2 yg ada kt skolah...tp,walaupun skolah aku dpat tmpat ke~3 skolah aku lah pling brsih dari skolah tuuuuuuuuuuutttttttttt..........hahaha..jahat aku ni...hehehe..ok2 sory2...x de niat pun.....keje sekolah dah tunggu aku.."i'm coming"hahaha....ok lah...masa utk aku wt homework ni....bye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan