she's me

Isnin, 21 Februari 2011

serve hidangan utk vip

assalammualaikum...hri ni ari isnin...biasa lah kt sekolah x lepas drpada perhimpunan~ aku duty arrest budak2 yg dtang lmbt...& ari ni jugak aku kena jadi observe utk budak2 yg serve hidangan bg prasmian klas tmbahan utk vip2...haih!jadi ketua la aku..cheh...mntang2 ada experience thun lpas dlam serve hidangan...haha..cikgu suruh aku jdi bos ari ni!tuan subahan kamal merasmikan klas tmbahan tuh...tp,mmang sronok lah hri ni...x tahu knapa...hmm...sastera ngan bm aku x msuk klas..sebagai ketua keceriaan aku dah buat smua bahan2 utk klas.....releast aku dibuatnya!penat??mmang x pnah lari dari aku...hahaha,.....tp,aku x bleh lupa apa yg brlaku ari ni...wktu aku tgah serve utk vip c dia.........hmm...x de pelah..aku mlas nk ckp kan psal ni...haha..plik btol aku ni...skarang aku mnjadi sibuk dgan rutin harian...ye lah dgan tuition nye..ko-ko nyer...mmg aku jarang lah bukak internet walau pun kt umah...bnyak keje skolah yg tlah menunggu aku tu...hahaha...ok lah bye..aku nak tidur lah...mngantuk!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan